maandag 8 juni 2015

#54 #59 Babyjasje uit Zo Geknipt





Er zijn/waren een paar babietjes op komst dus er moe(s)ten er een paar kadootjes gemaakt worden.
Voor het baby'tje van een vriendin wou ik een jasje uit Zo Geknipt maken.

Het goede exemplaar:




Ik ben superblij met het resultaat het is echt mooi geworden!  En lekker warm, als tussenvoering zit er nog een laagje fleece in.







Patroon: Babyjasje uit Zo Geknipt
Stof buitenkant: Colored Windows Turquoise van Soft Cactus
Stof voering: van Creomama op de markt van Hasselt
Kamsnaps en paspel: uit de voorraad


Het proefexemplaar. Een zomerversie voor mijn kleine 1-jarige. Ik heb het jasje en de mouwen 2 cm langer gemaakt, de kap een beetje kleiner en voor de rest was de maat goed. 
 Hier was ik wel vergeten om mijn stof te verstevigen dus 1 van de drukknopen is al uitgescheurd...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten