dinsdag 11 maart 2014

Primark! Mijn 1ste en meteen ook 2de keer :-)

Na de enthousiaste verhalen van een collega vond ik dat ik ook maar eens moest gaan kijken. Dus op een vrije namiddag trok ik, zonder man en kids (!) naar de Primark in Luik (Mediacité) ...

Eerste avontuur: het vinden. Maar dit viel gelukkig redelijk mee ook al ben ik niet zo een held in Luik.

Na al de verhalen viel de drukt in de winkel mij goed mee. De winkel was wel kleiner dan ik had verwacht...

Ik ben maar begonnen bij de kinderkleding en ik was meteen verkocht ;-)
Mijn mandje volgeladen met alles wat ik maar ietwat leuk vond en de juiste maat had voor de meisjes... En dat was veel dus het mandje was vlug vol ;-)

Heb uiteindelijk veel t-shirtjes gekocht, een konijnenpakje voor carnaval en nog wat topjes voor mama.

Ik vond het zo geweldig dat ik vorige week nog een keer geweest ben ;-) Buit deze keer: een rood-met-witte-bolletjes-jasje en nog meer t-shirtjes.

Ik ga zeker nog eens terug :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten