vrijdag 14 februari 2014

#20 Babydekentje

MamAn moest op babybezoek. En ging zelf iets maken...
Maar geen olifant dit keer. Nee, we gingen een wikkeldeken - stijl Lodger - maken.

Na heel wat gegoogle had ik dan toch ergens een patroon gevonden. Nog een paar kleine aanpassingen want ik wilde graag een model met "beentjes".
(Het babytje was intussen 2 maanden :-O )

Intussen was het kerstvakantie en moest ik toch dringend in actie schieten...

En het werd uiteindelijk een - weliswaar - heel mooi dekentje, maar wel een "gewoon" dekentje en helaas geen wikkeldeken.

Met dat patroon ga ik eerst voor mezelf nog wat experimenteren voor we dat kado kunnen geven.

En intussen is het dekentje eindelijk bij Fientje terecht gekomen en krijgen jullie dus een fotootje :-)
Op het laatste moment heb ik er ook nog in het rood "FIEN" op geflockt maar daar heb ik natuurlijk geen foto meer van gemaakt...





Stof: Stoffenpaleis Hasselt
Groene paspel: Stoffenspektakel
Fleece: Ikea dekentje
Patroon: Uit de losse pols ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten