dinsdag 3 november 2015

#73 Lora

De Lora-jurk uit La Maison Victor, het was niet meteen liefde op het eerste zicht... Maar ik zag zoveel mooie exemplaren voor bij komen dat ik mij er toch ook aan wou wagen :-)

Ik begon aan een 1ste exemplaar met stof van de stoffenverkoop van Strass maar deze was veel te groot...
Dan maar een 2de, ik zag ergens een mooi voorbeeld en ging op zoek naar gelijkaardige stof bij Mon Depot en deze stof was perfect :-)



  



Als ik nog een geschikt stofje kan vinden, maak ik er zeker nog een.


Patroon: Lora-jurk uit La Maison Victor 2015(5)
Stof: Mon Depot - Lucy stretchsatijn bloem blauw

1 opmerking:

  1. Mooi stofje!! Ik had hetzelfde toen ik de jurk eerst zag... pas toen ik andere versies zag, zag ik de mogelijkheden en nu heb ik er ook 2 gemaakt :)

    Groetjes,
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen