dinsdag 5 mei 2015

#51 Jill dress

Ik maakte in maart voor F de Jill dress uit "La Maison Victor", maatje 104 voor mijn 3-jarige en dat is wel oke. 

Het model van dienst is mijn smalle 5-jarige en die past er dus ook nog in. De lengte is bij haar zelfs beter dus ik ga hem voor F misschien nog een beetje korter maken.

Ik had de stof eigenlijk gekocht voor een heel simpel A-lijn rokje voor mezelf maar toen zag ik deze en toen was ik verkocht ;-)

In eerste instantie was ik geen fan van het patroon want de versie in de LMV vond ik echt niet mooi. Ik vind de halsopening ook nog iets te groot. En ik heb gevloekt op de mouwtjes... Aan 1 kant zit er nog een klein plooitje dus eigenlijk zou die mouw er opnieuw in moeten :-(


En het model had er zin in dus er volgt een hele fotoshoot. En zoals dat gaat bij echte fotoshoots: met blote benen in de winter (allez, toch op koude avond) :-)

 






Patroon: Jill dress - La Maison Victor 
Stof: Paneel van Bambiblauw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten